2014年1月5日 星期日

付款方法及安全性

今日就講下最為關心的.. 如何在淘寶付款?



首先, 我想講一講:

好多人都問我: 下? 用信用卡/PPS (繳費靈) 安唔安全架?

我會講: 無論係邊道用credit card 哩類型既野, 都會有風險架啦, 唔單止內地, 基本上全世界係

本身淘寶已經係一種風險!



講番正題:

淘寶付款方法有4種:

1) 7-11 買支付寶卡

好處: 方便冇信用卡同PPS(繳費靈)既人用

缺點:放錢係支付寶有機會比人爆account 拎晒d錢
好多人都中過招, 所以要用先好入錢。
但好多時一買就買幾百蚊, 唔夠用時又要落街買。

面額就有$100, $200, $500 同 $1000 (人民幣) 四種
即係話你買$100RMB, 你要比$129HKD (以匯率1.29計)
你買完佢會比張單你(即係平時白色底長方形一張個D)

而入既方法好簡單, 去番支付寶, 右手邊的 "支付寶購物卡管理"


左手邊簡番 "支付寶卡" "充值"



入卡號同密碼



完成。

不過要留意番, 入左錢係唔會係支付寶餘額道顯示出黎
而係支付寶卡有餘額睇到。

而付款個陣, 簡番支付寶卡, 使用就可以了






2) 信用卡

好處: 方便又可以下個月先找數
缺點: 係內地用信用卡唔係100%安全(其實道道都係既)
同埋有機會收3% charge
而$300定500(唔記得左) 以上付款時先會send 驗証碼去你手提電話
300樓下我就覺得有D危險, 因為唔洗code都用到,
一個唔好彩比人盜用左就麻煩

任何一張VISA/MASTER 都可以用黎比錢
至於手續費, 就張張卡唔同
例如:中銀, DBS 都係1.5%, 而其他就3%



輸入信用卡資料:


付款完成。




3) PPS (繳費靈)

好處: 極之方便, 即時扣數, 唔會買得太開心洗大左(信用卡)
缺點: 因為太方便, 係唔係都會買.. 哈哈

而驗証方面, 無論幾多錢都會send code 去電話既,
係麻煩少少但安全!

手續費就收1.5%

去到付款頁面簡PPS, 會自己計埋幾多錢港紙 (跟據當日匯率)



入到黎香港PPS頁面, 輸入番PPSaccount 資料:



入完資料會去一頁叫你入code既, 因為我暫時冇野買cap唔到圖比大家睇住

入完code就 完成!


4) 私人充值公司

哩個方法我就唔多講, 因為宜家有海關條例, 要比HKID先做到
所以好多充值公司都取消左哩個服務




~~總結~~

我初初玩淘寶係買卡黎充值既, 但要落街對我哩D宅女黎講太煩喇 (哈哈)

之後就轉左用信用卡, 但係積積埋埋D卡數感覺上又要洗好多錢。

最後出左PPS, 就用到宜家了。

所以本人係推薦使用PPS。



至於點開PPS?

好簡單 !

拎住你張提款卡 (一定要係提款卡) 去有PPS機(繳費靈終端機)既OK便利店

http://www.ppshk.com/hkt/revamp2/chinese/regMobileNo.html#



開PPS account教學:
http://www.ppshk.com/hkt/revamp2/chinese/ch_moblie_no.html


開左account 之後, 就去番PPS 網頁開啟網上戶口
http://www.ppshk.com/hkt/revamp2/chinese/NewToPPSi.html


攪掂晒之後就可以係淘寶用極之方便既PPS 喇 ~



沒有留言:

張貼留言